Menu
Super1228 Reviews 4.1

Restaurant Hudson Zoetermeer in Zoetermeer

Restaurant Hudson Zoetermeer, Zoetermeer

Uit eten in Zoetermeer? Restaurant Restaurant Hudson Zoetermeer bevindt zich in Zoetermeer en is gelegen in prachtige provincie Zuid-Holland. Ben je toevallig in de buurt van Zoetermeer, kom dan gerust eens langs bij Restaurant Hudson Zoetermeer op adres Hugo de Grootlaan 2, Zoetermeer. Ben jij benieuwd waar wij allemaal te vinden zijn en of jij ook online bij ons kunt bestellen via de website of thuisbezorgd?


Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact met ons op, wij zijn te bereiken op telefoonnummer. Bekijk de reviews van onze klanten en fotos.

Contactgegevens

    Adres
  • Hugo de Grootlaan 2
  • 2729 NC
  • Zoetermeer
  • Nederland

Is dit uw vermelding?

Met een vermelding op mijn-restaurant.nl verhoogt u de zichtbaarheid van uw bedrijf.

Claim uw vermeling

Hoe was jouw ervaring?

Geef een waardering voor je bezoek aan Restaurant Hudson Zoetermeer

1.2 6 stemmen
Service
1.2 6 stemmen
Sfeer
1.2 6 stemmen
Eten/drinken
Abonneer
Laat het weten als er
guest
Service
Sfeer
Eten/drinken
6 Reviews
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Bettina Schmidt Crans
Bettina Schmidt Crans
2 jaren geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Gereserveerd 12 personen om een verjaardag
te vieren van een collega.Omdat er weinig tijd was hadden van te voren gebeld en bestelling doorgegeven. Ik was zelf 20 minuten eerder. Verbaast dat er geen tafel klaar stond laat staan gedekt. Konden buiten zitten maar dan niet bij elkaar. Ik liep gelijk naar de kok en gaf door dat we weinig tijd hadden . Ja hij had zo iets begrepen .Iedereen druppelde binnen en nam plaats buiten aan de twee niet gedekte tafels ( niet gastvrij dat de tafel niet mooi gedekt klaar stond). De drankjes werden besteld en we gaven wederom aan dat we weinig tijd hadden . Na 40 min kwam de serveerster bij ons aan tafel met de mededeling
dat ze nog even de bestelling wilde doornemen.
We hadden toen nog 10 minuten voordat we weer terug moesten naar het werk.
Na 10 minuten zijn er 4 mensen zonder eten vertrokken want er moest een praktijk geopend worden . De rest heeft nadat het eten eindelijk kwam gehaast en met grote irritatie gegeten .
Het verjaardags etentje is volledig verpest hierdoor.
Wij hebben er alles aan gedaan om van te voren alles ruim op tijd door te geven .
Duidelijk vermeld ook dat we weinig tijd hadden .
Als tegemoetkoming kregen we 5 drankjes vergoedt ( we waren met 12 personen )
Hoezo 5 . Voor 12 mensen wat dit een behoorlijke
ergernis.
U moet maar zo denken: slechte reclame is ook reclame!!!!!!
Zelfen zo ongeïnteresseerd personeel meegemaakt.
Laatste keer en dat geldt voor ons allemaal

Daalmeijer
Daalmeijer
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Komen al jaren bij hudson Zoetermeerlijn in de caronatijd hebben wij dit bedrijf gestuurd. Wij eten hier gemiddeld 3 x per maand. Vanavond weer gegeten met 14 personen. Bij 1 was de biefstuk doorgehakten ipv medium gebakken. Dit meteen aan de bediende gemeld. Er zal binnen paar minuten een nieuwe biefstuk gebracht worden. Dit heeft zolang geduurd dat iedereen al klaar was met eten. Circa 20 a 25 min. Ik kreeg te horen dat de eigenaar in scheiding ligt en dat zijn familie er was en dat hij geen zin had in deze discussie. Ik vond het namelijk te lang duren. De eigenaar Niels begrijpt niet dat het niet dat het gezellig is om met ze allen tegelijk te eten. Ik hoefde mijn biefstuk niet af te rekenen. Maar heb deze biefstuk niet aangenomen. Mijn Vaderdag is compleet verpest. Ik hoor deze verhalen steeds meer, dus mensen denk ff na voor je hier weer gaat eten. Er zijn echt betere restaurants

sorry Niels, dit heb je goed verkeerd aangepakt

peter daalmeijer
0651346938

Daalmeijer
Daalmeijer
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Komen al jaren bij hudson Zoetermeerlijn in de caronatijd hebben wij dit bedrijf gestuurd. Wij eten hier gemiddeld 3 x per maand. Vanavond weer gegeten met 14 personen. Bij 1 was de biefstuk doorgehakten ipv medium gebakken. Dit meteen aan de bediende gemeld. Er zal binnen paar minuten een nieuwe biefstuk gebracht worden. Dit heeft zolang geduurd dat iedereen al klaar was met eten. Circa 20 a 25 min. Ik kreeg te horen dat de eigenaar in scheiding ligt en dat zijn familie er was en dat hij geen zin had in deze discussie. Ik vond het namelijk te lang duren. De eigenaar Niels begrijpt niet dat het niet dat het gezellig is om met ze allen tegelijk te eten. Ik hoefde mijn biefstuk niet af te rekenen. Maar heb deze biefstuk niet aangenomen. Mijn Vaderdag is compleet verpest. Ik hoor deze verhalen steeds meer, dus mensen denk ff na voor je hier weer gaat eten. Er zijn echt betere restaurants 
sorry Niels, dit heb je goed verkeerd aangepakt
peter daalmeijer
0651346938

Daalmeijer
Daalmeijer
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

omen al jaren bij hudson Zoetermeerlijn in de caronatijd hebben wij dit bedrijf gestuurd. Wij eten hier gemiddeld 3 x per maand. Vanavond weer gegeten met 14 personen. Bij 1 was de biefstuk doorgehakten ipv medium gebakken. Dit meteen aan de bediende gemeld. Er zal binnen paar minuten een nieuwe biefstuk gebracht worden. Dit heeft zolang geduurd dat iedereen al klaar was met eten. Circa 20 a 25 min. Ik kreeg te horen dat de eigenaar in scheiding ligt en dat zijn familie er was en dat hij geen zin had in deze discussie. Ik vond het namelijk te lang duren. De eigenaar Niels begrijpt niet dat het niet dat het gezellig is om met ze allen tegelijk te eten. Ik hoefde mijn biefstuk niet af te rekenen. Maar heb deze biefstuk niet aangenomen. Mijn Vaderdag is compleet verpest. Ik hoor deze verhalen steeds meer, dus mensen denk ff na voor je hier weer gaat eten. Er zijn echt betere restaurants 
sorry Niels, dit heb je goed verkeerd aangepakt
peter daalmeijer
0651346938

Daalmeijer
Daalmeijer
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

omen al jaren bij hudson Zoetermeerlijn in de caronatijd hebben wij dit bedrijf gestuurd. Wij eten hier gemiddeld 3 x per maand. Vanavond weer gegeten met 14 personen. Bij 1 was de biefstuk doorgehakten ipv medium gebakken. Dit meteen aan de bediende gemeld. Er zal binnen paar minuten een nieuwe biefstuk gebracht worden. Dit heeft zolang geduurd dat iedereen al klaar was met eten. Circa 20 a 25 min. Ik kreeg te horen dat de eigenaar in scheiding ligt en dat zijn familie er was en dat hij geen zin had in deze discussie. Ik vond het namelijk te lang duren. De eigenaar Niels begrijpt niet dat het niet dat het gezellig is om met ze allen tegelijk te eten. Ik hoefde mijn biefstuk niet af te rekenen. Maar heb deze biefstuk niet aangenomen. Mijn Vaderdag is compleet verpest. Ik hoor deze verhalen steeds meer, dus mensen denk ff na voor je hier weer gaat eten. Er zijn echt betere restaurants 
sorry Niels, dit heb je goed verkeerd aangepakt
peter daalmeijer
0651346938

Daalmeijer
Daalmeijer
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Al lange tijd komen we daar een paar keer per maand. Ook regelmatig met een grotere groep. Maar wat er afgelopen zaterdag gebeurt is ,, kan echt niet. We waren met 14 personen. Bij 1 van ons was de biefstuk grijs doorgebroken terwijl deze medium gebakken was besteld. Maar zoiets kan gebeuren. Maar dan lijkt het mij wel zaak om heel snel een nieuwe te serveren. Volgens de medewerker zal dit een 3 a 4 min duren. Nou niet dus, heeft 20 tot 25 min geduurd. Ik had ook bij Niels gevraagd of hij het kon regelen. Dit weigerde hij om te doen. Hij zei,, dat dit niet ging !! Ik moest gewoon wachten op mijn beurt. Tot conclusie dat ik dus kon gaan eten toen de andere klaar waren. Dit kan natuurlijk echt niet. Toen ik hem daar weer over aansprak zei hij.. ik hoor hier niet te zijn , ik lig in scheiding, mijn familie eet momenteel hier. Ik dit gewoon echt niet kunnen. Naar mijn mening had hij een nieuwe biefstuk uit de gril moeten halen, zodat wij gewoon met zijn alle konden eten. Uiteindelijk heb ik dat biefstuk niet meer gegeten en op deze biefstuk na de rekening betaald. Geen goede oplossing vanuit Niels. Eigenlijk is dit geen ondernemer. Nogmaals iets kan er fout gaan . Maar los het op. Uit eten doe je met ze allen en niet anders. Mijn Vaderdag en de verjaardag van mijn vriendin is goed verpest door deze flater. Voor ons en vele meer geen hudson meer
peter daalmeijer
0651346938

Kaart

Bekijk restaurants in omgeving van Zoetermeer

6
0
We stellen jouw review zeer op prijs!x

Restaurant claimen

Je hebt mijn-restaurant.nl ontdekt! Dat is fantastisch! Wees welkom en claim direct jouw restaurant.

Claim uw restaurant

Restaurant aanmelden

Word partner van mijn-restaurant.nl Ik ben restauranthouder wil graag een samenwerking met mijn-restaurant.nl

REGISTREER MIJN RESTAURANT