Take Away
STEUN DE RESTAURANTS EN BESTEL JOUW FAVORIETE GERECHTEN
Uit eten in Haarlem? Restaurant Pannenkoeken Paradijs Haarlem bevindt zich in Haarlem en is gelegen in prachtige provincie Noord-Holland. Ben je toevallig in de buurt van Haarlem, kom dan gerust eens langs bij Pannenkoeken Paradijs Haarlem op adres Reinaldapad 10, Haarlem. Ben jij benieuwd waar wij allemaal te vinden zijn en of jij ook online bij ons kunt bestellen via de website of thuisbezorgd?
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact met ons op, wij zijn te bereiken op telefoonnummer. Bekijk de reviews van onze klanten en fotos.
Met een vermelding op mijn-restaurant.nl verhoogt u de zichtbaarheid van uw bedrijf.
Claim uw vermelingDe openingstijden en dienstverlening kunnen afwijken
Geef een waardering voor je bezoek aan Pannenkoeken Paradijs Haarlem
Je hebt mijn-restaurant.nl ontdekt! Dat is fantastisch! Wees welkom en claim direct jouw restaurant.
Claim uw restaurantWord partner van mijn-restaurant.nl Ik ben restauranthouder wil graag een samenwerking met mijn-restaurant.nl
REGISTREER MIJN RESTAURANT
Slecht gesteld met de klantvriendelijkheid, service en waardering.
Ik kwam er altijd met plezier naartoe en bracht vele vrienden mee (nieuwe klandizie), echter was dit de laatste keer voor mij.
Tot 3x toe maakte de bediening dezelfde fout (was geen topdrukte op terras), ik had specifiek gevraag om GEEN ei of ui en kreeg het elke keer weer op mijn bord door het gerecht, bijzonder frustrerend! Om het nog erger te maken kreeg ik als vaste klant i.p.v. excuses het op mijn kop van de chagrijnige eigenaresse die uit het niets voor ons tafeltje stond en tegen mij brutaal uitviel en mij de schuld gaf met haar “je zou denken dat je het opzettelijk doet, want het gebeurt WEER bij jou” met een toon waar je U tegen zegt en liep weg!
Mijn geduld en energie was op en mijn trek was ook spontaan verdwenen.
Zo ga je NIET met klanten om en al helemaal niet met je vaste klanten die er niets aan kunnen doen dat je eigen bediening/ keuken keer op keer (3x achter elkaar!) dezelfde fouten maakt. Schandalig en onacceptabel hoe ik (publiekelijk) toegesproken ben en behandeld, voor mij en al mijn vrienden zeker dus de aller laatste keer!
Er zijn voldoende andere horeca gelegenheden die de klanten wel waarderen en normaal behandelen.
Een tip voor de eigenaresse is om per direct iets aan haar communicatie te doen, wil ze haar klanten en bedrijf behouden. Vooral de toon.
Ook zou het fijn zijn als de klant krijgt was hij/ zij bestelt en niet zoals in mijn geval eeuwig hoeft te wachten, het idee is om gezellig samen uit te zijn en te eten. Dit was onmogelijk in mijn geval omdat het erg lang duurde.