Menu
Super491 Reviews 4.3

Grieks Restaurant Athene in Bergen op Zoom

Omschrijving

Uit eten in Bergen op Zoom? Restaurant Grieks Restaurant Athene bevindt zich in Bergen op Zoom en is gelegen in prachtige provincie Noord-Brabant. Ben je toevallig in de buurt van Bergen op Zoom, kom dan gerust eens langs bij Grieks Restaurant Athene op adres Fortuinstraat 18, Bergen op Zoom. Ben jij benieuwd waar wij allemaal te vinden zijn en of jij ook online bij ons kunt bestellen via de website of thuisbezorgd?


Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact met ons op, wij zijn te bereiken op telefoonnummer. Bekijk de reviews van onze klanten en fotos.

Contactgegevens

    Adres
  • Fortuinstraat 18
  • 4611 NP
  • Bergen op Zoom
  • Nederland

Is dit uw vermelding?

Met een vermelding op mijn-restaurant.nl verhoogt u de zichtbaarheid van uw bedrijf.

Claim uw vermeling

Hoe was jouw ervaring?

Geef een waardering voor je bezoek aan Grieks Restaurant Athene

Abonneer
Laat het weten als er
guest
Service
Sfeer
Eten/drinken
1 Review
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Goossens
Goossens
10 maanden geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Wij hebben het restaurant 26-06 j.l. bezorgd. Ik ben al 20 jaar vaste klant bij hun en wat ik toen heb ervaren was abominabel. Het begon al bij binnenkomst in het restaurant. Het was veel te druk en er werd geen aandacht besteed aan de 1,5 meter regel van het Corona beleid. Dit was door het hele restaurant het geval. Tussen de tafels dient 1,5 meter te zitten, naar alle kanten toe en dit was alles behalve het geval. Ondanks dat we dit toen ook aangaven, werd hier door het personeel niets mee gedaan. Vervolgens is het zo druk dat je moet gillen om elkaar te verstaan en muziek horen kon je niet. Het leek wel een middag in de kroeg met carnaval. Dan wordt je naast de keuken gezet, waar gesmeten wordt met bestek e.d. en er ook nog door personeel naar elkaar geschreeuwd. Het stokbrood was amper te eten, daar deze ontzettend hard was. De kruidenboter was ontzettend grof gesneden, terwijl dit normaal niet het geval is. De tzatziki is normaal een grote favoriet van mij, maar die ik gisteren kreeg was alles behalve lekker te noemen. Het vlees had ontzettend veel vet en botten, dus moesten heel veel weggooien. Het vlees was ook niet lekker qua smaak. De salade zag er vies en bedorven uit. Ik neem altijd Athene likeur en toen ik vroeg aan het personeel hoe het zat met de prijzen van 1/4 liter en 1/2 liter. Kreeg ik te horen dan 1/4 liter 12 euro koste. En dat 1/2 liter 25 euro. Wat dus totaal niet logisch is, omdat 2 x 1/4 liter, samen 1/2 liter maakt en dat dit dan 1 euro goedkoper zou zijn. Dan ineens 1/2 liter te bestellen. We bestelde meteen knoflooksaus, dit zou meteen genoteerd en doorgegeven worden. Echter was dit niet gebeurd en moesten we er wederom om vragen. Tijdens het eten, werden we gestoord door het personeel. En was mijn vrouw nog aan het eten toen ze zelfs kwamen vragen of we klaar waren met eten en de borden konden weghalen. We hebben dit alles meteen aan het personeel gemeld toen we klaar waren met eten, voor zover dat mogelijk was. En deze zou het direct doorgeven aan de baas. Normaal bekommert een baas zich om zijn zaak. En zou hij alles in het belang doen van zijn klanten om naar een oplossing te zoeken. Echter kwam de baas niet eens langs bij ons, terwijl we hier wel degelijk de kans voor hebben gegeven. En moesten we ook nog eens het volledige bedrag betalen. We hebben lang moeten sparen hiervoor, omdat we minima zijn. En we voor ons huwelijk graag samen uit eten wilde gaan bij jullie. We hebben alles behalve genoten, zaten niet vol na het bezoek. Terwijl dit normaal wel het geval is en heb je een heel prettig gevoel nadien. Maar ook dit was alles behalve het geval. Het was een enorme aanfluiting. Heb dit in alle 20 jaar nog nooit meegemaakt en ben ik ook nog nooit zo door hun behandeld. En er was ook nog eens een lekkage in het restaurant, wat het lopen gevaarlijk maakte en nog extra voor zorgde dat je de 1,5 meter niet kon waarborgen. Vanaf de 26e was alleen het mondkapjes plicht komen te vervallen, alle andere regels zijn nog altijd van toepassing. Wij hoopte dat het restaurant met ons na het verzenden van een mail met deze klachten, contact met ons zou opnemen. Echter hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Vandaar dat we nu anderen hiervoor willen behoeden, door ze hiervan op de hoogte te stellen.

1
0
We stellen jouw review zeer op prijs!x
()
x

Restaurant claimen

Je hebt mijn-restaurant.nl ontdekt! Dat is fantastisch! Wees welkom en claim direct jouw restaurant.

Claim uw restaurant

Restaurant aanmelden

Word partner van mijn-restaurant.nl Ik ben restauranthouder wil graag een samenwerking met mijn-restaurant.nl

REGISTREER MIJN RESTAURANT