Menu
Super628 Reviews 3.6

George Marina in Amsterdam

George Marina, Amsterdam

Uit eten in Amsterdam? Restaurant George Marina bevindt zich in Amsterdam en is gelegen in prachtige provincie Noord-Holland. Ben je toevallig in de buurt van Amsterdam, kom dan gerust eens langs bij George Marina op adres Spaklerweg 10A, Amsterdam. Ben jij benieuwd waar wij allemaal te vinden zijn en of jij ook online bij ons kunt bestellen via de website of thuisbezorgd?


Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact met ons op, wij zijn te bereiken op telefoonnummer. Bekijk de reviews van onze klanten en fotos.

Contactgegevens

    Adres
  • Spaklerweg 10A
  • 1096 BA
  • Amsterdam
  • Nederland

Is dit uw vermelding?

Met een vermelding op mijn-restaurant.nl verhoogt u de zichtbaarheid van uw bedrijf.

Claim uw vermeling

Hoe was jouw ervaring?

Geef een waardering voor je bezoek aan George Marina

1 1 stem
Service
1 1 stem
Sfeer
1 1 stem
Eten/drinken
Abonneer
Laat het weten als er
guest
Service
Sfeer
Eten/drinken
2 Reviews
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
reb
reb
3 jaren geleden

Ik schrijf nooit recensies maar deze ervaring is zo slecht dat ik deze op moet schrijven.
Gisteren met 4 vriendinnen ’s middags wezen borrelen met wat hapjes met de intentie om ook te blijven eten… Zover is het niet gekomen!
De bediening is zo arrogant en ongeïnteresseerd dit maak je zelden mee. Glimlachen en vriendelijkheid kennen ze niet
We kregen tot 2x maal wijnglazen met lippenstift ,geen excuus niets , muziek veel te hard (3 x gevraagd of het wat zachter kon) , de wijn niet koud genoeg , over de top prijzen! Wat een treurige ervaring.

Locatie is geweldig maar dan heb je ook alles gehad. Wij komen er nooit meer , zonde om je geld daar uit te geven.Het restaurant Riva verderop was echt een verademing , goed gegeten en super professionele aardig bediening.

Peter
Peter
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Wat een dramatische ervaring! Je kunt een parkeerplaats reserveren, maar de parkeergarage staat nergens aangegeven. “Rijd tussen de gebouwen door”. Tsja, in Amsterdam geldt dat zo ongeveer voor de hele stad. Uiteindelijk blijkt dat een obscuur verborgen poort te zijn, ergens aan de achterzijde van het ‘restaurant’. Inmiddels had ik mijn auto elders geparkeerd, dus dat geld van die parkeergarage (12 euro) ben je dan kwijt. Vervolgens arriveren we (mijn vrouw en ik wilden samen Valentijnsdag vieren) in het restaurant zelf. De dame aan de ontvangst kijkt je aan, draait zich dan om en mompelt iets onverstaanbaars terwijl ze met haar rug naar je staat. Ik vraag om het te herhalen en ze draait zich opnieuw van me weg terwijl ze begint te praten. Daarna vraag ik haar dan maar om tenminste met haar gezicht te praten ipv met haar rug. Dat ging beter.

Dan zit je bij je tafel en komt een allerliefst meiske een menukaart brengen. Die begint haar uit het hoofd geleerde script over “de special” af te ratelen. Ik hoor iets van sushi en kreeft en dat lijkt me wel wat. Dus ik zeg “Doe dat maar twee keer”. We bestelden bovendien twee drankjes; een soort zoete cocktail die helaas bedekt is met teveel residu van de grasmaaier. Na dat te verwijderen blijkt het drankje wel lekker.

Na een uur komt er geen eten. Ik denk dat het klaarmaken van sushi niet zo lang kan duren, dus ik schiet het meisje aan met de vraag wanneer het eten komt. De bestelling blijkt verdwenen (???) en ze vraagt wie de bestelling had opgenomen… “U zelf, juffrouw!”.

Nog eens 15 minuten laten komt er een schaaltje met 4 makis, 6 sashimi en twee oestertjes die in teveel saus rondzwemmen. Ziet er leuk uit, maar de oesters kun je niet meer proeven. Goed, dat eten we dus op en ik vraag een juffrouw wanneer de rest van “de special” komt. “Dit was het meneer; dit was de special voor twee personen”. Huh? Voor TWEE personen?? Twee makis, 3 sashimi en een oester per persoon als maaltijd… Tsja… “en de kreeft?” Die blijkt zich in de eerste makis verstopt te hebben. Dat moet een heel klein kreeftje zijn geweest. Waarschijnlijk van die rivierkreeftjes die je voor een euro per doosje in de super koopt.

Even later komt het meiske nog eens voorbij om de tafel af te ruimen en ik vraag nogmaals “Is dit voor twee personen?” En zo stellig als het maar kan zegt ze “Welnee! Dit was voor één persoon!” Ik vraag of ze het zeker weet en ze knikt bevestigend.

Ik vraag dan maar om de rekening. We waren lekker vroeg en hadden dus nog tijd om na dit voorgerechtje ergens te gaan eten.

Vervolgens komt het meiske met de rekening en ze verklaart nogmaals stellig dat het voor één persoon was. Maar de rekening toont wel een “special” voor twee personen. Dan ben ik er klaar mee.

Ik heb geen zin om nabij de andere gasten een scene te maken dus ik loop naar de uitgang en vraag daar of ik de manager mag spreken. Nadat ik dat tweemaal heb moeten herhalen komt er eindelijk een meneer die zich identificeert als manager. Hij biedt zijn excuses aan (Nouja, onze Valentijnsavond was al goed verpest; dat krijg je met excuses niet terug!) en vraagt mijn contactgegevens. “We gaan deze week zeker contact met u opnemen”, wordt beloofd. Niet dus. Niemand heeft contact met me opgenomen. Met complimenten van de afdeling “List en Bedrog”. Dit etablissement rammelt van alle kanten. Dat heb je wanneer je werkt met (teveel) scholieren en stagiaires.

Het restaurant blijkt een onderdeel van een groep restaurants te zijn die allemaal “George” in de naam hebben. Je kunt het restaurant op internet vinden als “leerplek” oftewel stagerestaurant. Dat hebben we helaas moeten ondervinden… Bah!

Kaart

Bekijk restaurants in omgeving van Amsterdam

2
0
We stellen jouw review zeer op prijs!x

Restaurant claimen

Je hebt mijn-restaurant.nl ontdekt! Dat is fantastisch! Wees welkom en claim direct jouw restaurant.

Claim uw restaurant

Restaurant aanmelden

Word partner van mijn-restaurant.nl Ik ben restauranthouder wil graag een samenwerking met mijn-restaurant.nl

REGISTREER MIJN RESTAURANT