Meent
Markthal
West-Kruiskade
Barendrecht ’t Vlak
Rockanje

Meent
Markthal
West-Kruiskade
Barendrecht ’t Vlak
Rockanje
Laat je niks ijs maken
MAAR WIJ HEBBEN ECHTALLES WAT JIJ LEKKER VINDt
Uw diner helemaal compleet?
BESTEL DAN EEN VAN ONZE top ijstaarten
Onwijs lekker IJS! 
EN Ijskoud de beste!
Niet zomaar een koud kunstje
OOK IJSKOUD DE BESTE ZIJN OP JOUW EVENEMENt?
Eens een keer niet ijskoud aangekeken worden na het geven van een cadeau?
Geef dan gewoon een lekker ijsje cadeau!
Ook voor losse verkoop bij ons!
Want het zijn er zoveel
Onwijs veel ijs

Hoe kom je bijDe Ijssalon Rockanje

Adres

Richting krijgen
Place ID
ChIJc5-ED4tTxEcRzVjZJ-SEAOI

0 Beoordelingen

  • Service
    0.0
  • Sfeer
    0.0
  • Eten/drinken
    0.0
  1. bas
    0.0/5 Gemiddelde waardering
    augustus 14, 2020

    Een heel verhaal. Rockanje bestaat 800 jaar en de De Ijssalon doet mee aan een actie voor de plaatselijke jeugd. Een gratis bolletje ijs en een stempel in je stempelspaarboekje. Wij gingen er heen om het ijsje en stempel te halen , met ons boekje in de aanslag kozen we een smaak uit om deze lekker op te peuzelen . We bestelden een extra bolletje erbij om nog meer te genieten . Mijn dochters ijsje was inmiddels klaargemaakt. Meneers oog viel opeens op het stempelboekje waar hij vervolgens op reageerde met ” De actie ijsjes gelden alleen met een bolletje mango of sinaasappelsorbet ijs.” . Dit stond niet in de actie vermeld maar is zijn goed recht om het zo te doen. Persoonlijk zou ik met zo’n soort actie ervoor zorgen dat je de potentiële nieuwe klant zelf een keuze laat maken zodat ze in de toekonst terug komen. Maar dat terzijde. Mijn vrouw reageerde met ” Dat ijs willen we eigenlijk niet. Ik : ” oke duidelijk , staat niet bij uw actie vermeld maar het is al goed.” Ik wilde verdergaan met het bestellen van de smaken die we wel lekker vonden en bereid waren om er gewoon voor te betalen. de woorden ” het is al goed ” veroorzaakten kortsluiting in meneers hoofd waarop deze zei dat ik ondankbaar was omdat hij dat ijs gratis weggaf . Ik was niet meer van plan om van de actie gebruik te maken en zei nogmaals ” Het is al goed, kunnen we verder met bestellen.” De inmiddels nog meer gefrustreerde Ijsverkoper stuurde me op een heel onvriendelijke manier uit de zaak en zei dat ik het al gemaakte ijsje maar mee moest nemen . Na het ijsje geweigerd te hebben , heb ik mijn gezin meegenomen naar buiten , ver weg van deze man. De beste man kwam achter ons aan met in zijn ene hand het ijsje en zijn andere een ijhoorntje en het leek wel , nadat ik nogmaals had geweigerd het ijsje aan te nemen , dat hij het ijsje in mijn gezicht wilde smeren. Over gefrustreerd gesproken. Mijn zoon was inmiddels huilend weggelopen omdat hij bang was geworden van de intimiderende houding van de IJSVERKOPER. Ik vroeg of hij een beetje gefrustreed was waarop hij woordelijk en aggressief op reageerde met , ” Als je niet snel weggaat vermorzel ik dit ( het hoorntje) op je voorhoofd. We zijn maar weggegaan om verdere escalatie te voorkomen en hebben bij het restaurant De Jongens en een lekker ijsje gehaald. Mijn zoon kon er niet meer van genieten en heeft het niet opgegeten omdat hij nog te veel van slag was en met tranen in zijn ogen vroeg waarom er mensen zijn die zo slecht zijn en zou graag willen dat deze meneer ontslagen zou worden. Ik raad De Ijssalon dus , zoals jullie waarschijnlijk al begrijpen, niet aan .

Een recensie toevoegen

Service
Sfeer
Eten/drinken