Menu
Super109 Reviews 4.3

Lotus Chinees Take Away in Zeewolde in Flevoland

Lotus Chinees Take Away in Zeewolde, Flevoland

Uit eten in Flevoland? Restaurant Lotus Chinees Take Away in Zeewolde bevindt zich in Flevoland en is gelegen in prachtige provincie Flevoland. Ben je toevallig in de buurt van Flevoland, kom dan gerust eens langs bij Lotus Chinees Take Away in Zeewolde op adres Horsterplein 32, Zeewolde. Ben jij benieuwd waar wij allemaal te vinden zijn en of jij ook online bij ons kunt bestellen via de website of thuisbezorgd?


Ben je geïnteresseerd of heb je vragen neem dan contact met ons op, wij zijn te bereiken op telefoonnummer. Bekijk de reviews van onze klanten en fotos.

Contactgegevens

    Adres
  • Horsterplein 32
  • 3891 ES
  • Zeewolde
  • Nederland

Is dit uw vermelding?

Met een vermelding op mijn-restaurant.nl verhoogt u de zichtbaarheid van uw bedrijf.

Claim uw vermeling

Hoe was jouw ervaring?

Geef een waardering voor je bezoek aan Lotus Chinees Take Away in Zeewolde

3 4 stemmen
Service
3 4 stemmen
Sfeer
1.5 4 stemmen
Eten/drinken
Abonneer
Laat het weten als er
guest
Service
Sfeer
Eten/drinken
4 Reviews
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
Wim Witteveen
Wim Witteveen
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Ben al lang klant.
eten bedorven.zij zelf geven aan een goede Chinees te zijn.
kom hier nooit meer.

Wiesje
Wiesje
1 jaar geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

waren wat halen omdat we een groep mensen op bezoek hadden.
Eten was niet lekker. De gebakken banaan was veel meel en ook vettig.
we hadden ook 1 loempia en daar zat grijs vlees in heel eng!
geen kip en geen ham. Alleen mysterieus grijs vlees.
de bamie was plakkerig en de babie pangang heel erg taai!
jammer hoor!!! De verbouwing vond ik wel heel mooi.

Henk van der Noll
Henk van der Noll
8 maanden geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Gisteren eten besteld. Drie grote kip loempia’s, Tipan Ossenhaas met rijst en krokant geroosterd buikspek met bami. Toen ik vandaag hun opbelde omdat er iets niet goed was gegaan zei de vrouw die de telefoon opnam dat zij mijn bestelling direct herinnerde ze wist exact de bestelling op te noemen die zij aan mij had meegegeven en zelfs het bon nummer wist zij op te noemen.

De loempia’s hebben we gisteren opgegeten. Deze vielen helaas erg tegen qua vulling zeer weinig tot geen kipvulling maar meer groente en taugé. Wilde hier verder niet over klagen omdat dit een keer kan gebeuren. Ook al is dit voor een twee keer.
Dus toen ik vandaag terugbelde om het te bespreken kreeg ik van de man direct de wind van voren. Zo gaf hij aan dat ik niet de waarheid sprak omdat zijn kok wel 30 à 40 van die loempia’s per daag maakte en zou wel super dom zijn geweest die dag als hij zo weinig kip erin zou hebben gedaan enz enz.
Ik vertelde de man nog dat ik idd beter de loempia gisteren open had kunnen snijden en had terug had moeten komen maar ja als je op een verjaardag zit van je 84-jarige moeder doe je dat ook niet zo snel. Had achteraf beter wel moeten doen, dan had ik nu niet voor leugenaar uitgemaakt geworden. Omdat ik de houding van de man ongepast en asociaal vond tegenover een klant gaf ik aan dat ik naar de overige bestelling wilde gaan die fout was gegaan.
Ik vertelde de man dat wij voor twee dagen eten hadden besteld en het gedeelte vandaag direct na thuiskomst in de koelkast hadden gezet in de gesloten papieren verpakking. Maar toen wij vandaag de rest van de bestel opende bleek dat wij een ander gerecht hadden meegekregen dan besteld.
Ook nu ging de man weer helemaal los en lag de fout geheel en enkel bij ons, De man toonde geen enkel begrip. We kregen te horen dat het voor hun geen doen was en moeilijk te achterhalen was wie de bestelling had gedaan, wie had aangenomen, waarom dat het fout was gegaan en waarom nu pas bellen. Ik gaf aan dat dat niet waar was omdat de vrouw die opnam eerder direct aangaf de door haar verwerkte bestelling te herinneren. Ze wist zelfs het bon nummertje op te noemen. Dat alles maakte niet uit en daar bleef het bij.

Zoals ik door de telefoon aan de man had aangeven is dit voor mij een reden om geen bestellingen meer bij deze zaak te plaatsen. Niet omdat het verkeerd is gegaan of een loempia van 9 euro per stuk alleen maar gevuld was met kool en taugé, maar puur door de slechte asociale klantbehandeling van dit bedrijf.

Willem Danker
Willem Danker
7 maanden geleden
Service :
     
Sfeer :
     
Eten/drinken :
     

Dit hoeft niet openbaar, maar afgelopen vrijdag hebben we een maandmenu besteld met bami. De bami proefde anders en ’s avonds werd ik duizelig en misselijk en ben in elkaar gezakt. Mijn zoon heeft mij geholpen. De volgende morgen was ook de kat ziek en gooide alles eruit, want ze had mijn bord blijkbaar schoongelikt. De rest smaakte perfect, maar de bami was niet helemaal goed. Ben nu wel een beetje opgeknapt. Groetjes en een fijne dag, Willem

Kaart

Bekijk restaurants in omgeving van Flevoland

4
0
We stellen jouw review zeer op prijs!x

Restaurant claimen

Je hebt mijn-restaurant.nl ontdekt! Dat is fantastisch! Wees welkom en claim direct jouw restaurant.

Claim uw restaurant

Restaurant aanmelden

Word partner van mijn-restaurant.nl Ik ben restauranthouder wil graag een samenwerking met mijn-restaurant.nl

REGISTREER MIJN RESTAURANT