Restaurant Het Ruiterhuys
PUUR, PASSIE EN EENVOUD
Verse ingredienten, een smakelijke belevenis
Brunch
Buffet & dessertbuffet
Bruiloften
Lunchproeverij
Walking diner
Vergader-arrangement
Kerst 2024
BBQ
Wat onze gasten vinden
“Top ervaring”
“heerlijke high tea”
“Super gezellige ervaring”
“Gezellig”
Hoe kom je bij Restaurant Het Ruiterhuys
Services
Afhalen
,
Bezorgen
,
Bier
,
Diner
,
Lunch
,
Ontbijt
,
Rolstoelvriendelijk
,
Vegetarisch
,
Wijn
Vandaag, zoals reeds meerdere keren, familie meegenomen naar het Ruiterhuis. De omgeving en het Ruiterhuis zelf is een prachtige ambiance. Eten is ook prima.
echter de klant vriendelijkheid laat sterk te wensen over. Het gaat ze kennelijk te goed.
vandaag had ik het gevoel in een kleuterklas te zitten. Ik mocht me niet verplaatsen naar een tafeltje in de zon. Dit terwijl het onbezet was en ook het verdere half uur leeg was. Het heeft mij het gevoel dat ik blij mocht zijn überhaupt bij hun aan een tafeltje te mogen zitten en geld mee moest brengen. Blijkbaar hebben ze het daar niet goed begrepen dat je bestaan te danken is aan je klanten.
Afgelopen zaterdag 28 augustus heb ik met mijn zoon geluncht bij het Ruyterhuis in Castricum.
Zoals ik vaker gedaan heb, wil ik mijn vrienden en familie de prachtige ambiance laten zien van het Ruyterhuis. Ook het eten is goed.
Echter de service laat zeer te wensen over. Wij zaten aan een tafeltje in de schaduw en wilden ons verplaatsen naar een tafeltje in de zon. Dit mocht niet, we moesten blijven waar we zaten anders wilden anderen dat ook. Het tafeltje heeft een half uur leeg gestaan. Ik voelde mij net of ik in een kleuterklas zat. Blijkbaar heeft het Ruyterhuis het niet goed begrepen en zien zij niet in dat de klant toch echt hun succes bepaalt. Maar het gaat ze waarschijnlijk te goed.
Dit heeft wel gemaakt dat ik niet zo snel meer mensen mee breng naar het Ruyterhuis.
Tip: als meerdere mensen vragen om te verplaatsen kun je uitleggen dat er mensen eerder waren die dit reeds gevraagd hebben en dus nu voorrang hebben. Dit valt te begrijpen. Dat andere niet. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn. Meer klantvriendelijk.