Ervaringen bij Mo-Jo Japanese Kitchen

2.8 · 5 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Jayden Tang

Google review · 2 weeks ago

Je kan een qr code scannen om te bestellen, en waarschijnlijk hadden mensen dagen geleden gescanned en voor ons 50 rolls besteld dat wij niet op kregen. Wij kregen hier ook de schuld voor op een aggresieve manier

Ryan Neervens

Google review · 3 weeks ago

Ik gaf aan bij het personeel na een bezorging dat ze als je 12 euro betaald voor een portie peper beef je geen halve liter olie wil eten. Gelijk in de verdediging en dat hoort bij de beef, ik geef aan dat het niet hoort en de hond het na gezeeft te zijn wel lekker vond. Oke dan kan ik niks voor u betekenen, wij gaan verder met werken waarna er opgehangen werd. De 12 euro snap ik wel met zoveel olie.

Dutch Focus ST

Google review · 1 month ago

Als iemand die niet van sushi houd heerlijk gegeten. De grillgerechten zijn echt super lekker! Omdat het rustig was toen wij er zaten werd alles mega snel uitgeserveerd en zaten we na een goed uurtje eten tot het randje vol. Dikke prima, want we hadden nog meer te doen die avond!

Melissa Siemons

Google review · 4 months ago

Wij zijn hier al een paar keer geweest. Altijd heerlijk eten hier. Wat ik ook heel makkelijk vind is dat je de qr code van je tafel moet scannen. Dan via je telefoon kun je vanalles bestellen. Zeker een aanrader!

Fay Yedmore

Google review · 5 months ago

Sushi was duidelijk niet vers. Alles was koelkast koud of kouder. De rijst was wellicht daardoor ook gewoon nog te hard. Niets smaakte echt het was allemaal het zelfde kwa smaak. De sushi was echt nog slechter dan in een gemiddeld wok restaurant. We hadden om 20.00 uur gereserveerd en wij waren iets vroeger dat was ons geluk we konden gelijk gaan zitten. Maar de mensen die wel om 20.00 binnen kwamen (een stuk of 40 man) hebben een uur moeten wachten op een tafel. Gezien wij aan een tafel zaten die paralel aan de ingang was voelde we ons wel opgelaten en weggekeken. Het was zeker een negatieve ervaringen op deze Valentijnsdag. En waar je vroeger nog wel eens wat compensatie kreeg als een zaak hun zaken niet op orde had kan je tegenwoordig alleen met moeite een sorry krijgen we zullen het doorgeven. Die geloof je natuurlijk zelf ook niet meer... Helaas van Mojo maar er zijn genoeg andere sushi restaurants die hun kwaliteit nog wel hoog hebben staan. Ons zie je niet meer terug....

Mo-Jo Japanese Kitchen

1395 reviews